6 Ekim 2012 Cumartesi

Ben, Aynadaki Bilge ve Kadın Yanım -  Dilber Can Göksü  
Kendimi bildiğimden bu yana, zaman zaman, içimde büyük med cezirler vardı. Yerli yerine bir türlü otutturamadığım fikirler… İnsanlar ve dünya, sanki bana karşı gibiydi duygularım... Oysa ben seviyorum hayatı. Sorgulamaları… İşin içinden çıkamayınca, birilerine anlatma ihtiyacı duyardım. Sonra da ister istemez şöyle düşünürdüm: "Acaba benim aptal olduğumu düşünüyor olabilirler mi?..." 'Acabalar'ım büyüdükçe, insandan uzaklaşmalar başlardı. Uflayıp puflamalar… Ağlamalar… Tekrar içe kapanmalar… Dışarısını dışlamalar… Hayatı sorgulamalar… Önce şaçma sapan cevaplar… Bu arada yapılan en komik şey,  insanın kendi kendine yaptığı sınırlamalar… Ve tabii, ön yargılar… Bunu keşfetmek, şimdi ne kadar da eğlenceli geliyor:))  Ve sonra, tam dibe vurdum derken, şahlanan baş kaldırmalar… Muhteşem Anlar... Yeni bir şey buldum, keşfettim duygusunun verdiği olağanüstü mutluluk. İnsanı gülümseten, enteresan rastlaşmalar… Adı, dar zamanda paslaşmalar da olabilir :)) Tam bunları yaşarken, hoşlandığın bir adamın, işte tam da o anlarda karşına çıkması!… Ve yaptığın bütün acemiliklerin bu zamana denk gelmesi… ve tabii ki, adamın ben bu mıntıkadan uzaklaşayım, hızlı adımları… Aynaya bakıldığında yüzümde kocaman bir tebessümmmm:)) Sonra aynada biraz daha gözlere odaklanma… Hafif yorulmuş bakıyorlar... Biraz da mahsun, bu geçiş döneminde ağlamada bol olduğu için bir iki de çizgi mi yerleşmiş ne ?.. Sonra, kendi gözbebeklerimden bana bakan bilgem… Kalpdeki heyecan, güç ve neşeye muzipçe bakmakta… Onunla gözgöze gelmek kaybolan sevgiliyi bulmak kadar heyecanlı… Yeni kararlar almanın ve başarının o büyük hazzı… Evet bu karar bana büyük başarılar getirecek… Bu yaşam değişimleri benim için çok uygun olanını bulma rahatlamaları… Ve bütün bunların yanında alınan bir büyük karar daha…. Yüzdeki çizgilerin üstünde gezinen ellerim… Böyle zamanlar yaşadığında ,bir daha kremleri kullanmadan asla yatma… Mümkünse saat başıda sürebilirsin:) Hayat her şeye rağmen güzeldir ve sadece bizimdir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder