13 Nisan 2013 Cumartesi

Koç Öğretmen

Koç Öğretmen -  Fatma Bülbül 

       Koçluk eğitimi olduğunu duyduğumda bu eğitimi mutlaka almalıyım dedim.Çünkü kendimi yenilemeyi ve geliştirmeyi seviyorum.Yenilendikçe ve geliştikçe etrafıma fayda sağladıkça aldığım hazzı anlatamam.
      Benim Dünya’ya geliş amacım insanlara hizmet etmek  , hayatlarına katkı sağlamak ,  etrafımdaki insanların hayatlarını kolaylaştırmak diye düşünmüşümdür hep.Hayat amacımı gerçekleştirmek için katıldığım koçluk eğitimi kısa sürede hayatımda fark yarattı.Öncelikle kendime fayda sağlamaya başladım.Bendeki yenilenme; aile fertlerine de katkı sağladı.Artık öğrencilerime daha profesyonel bir şekilde koçluk yapıyorum.Koçluk yaptığım öğrencilerimin arkadaşlarının hocam ………ya    ne yaptıysanız bende ondan istiyorum demeleri doğru yolda ilerlediğimi  hissettiriyor bana.
      İnsanları tam ve bütün olarak kabul etmek onların içlerindeki gücü ortaya çıkarmalarında yanlarında yol arkadaşı olmak çok keyifli bir iş.İnsana verdiği doyum müthiş.Çıktığım koçluk yolculuğum devam edecek .Yenilendikçe gelişecek  ve değişeceğim.Kendimde yarattığım fark ile etrafımdaki insanlara sağladığım katkı  beni çok mutlu ediyor.
Geleceğimiz olan öğrencilerime ,  öğretmenliğin yanı sıra koçluk yaparak onlardaki gücü ortaya çıkarmak geleceğe daha güvenle bakmamı sağlıyor.Öğrencilerimin  , hayallerini gerçekleştirmek için çıktıkları yolda her zaman yanlarında olacağım.
Koç öğretmenlerin çoğalması dileğiyle ...
Hayallerinizdeki yaşama olan yolculuğunuzda mutluluklar dilerim .
 “Güçlü ve neşeyle çarpan her kalp , gerisinde bu dünyada umut dolu bir etki bırakır ve insanlığın geleneğini daha iyi hale getiri.”(R.L.STEVENSON)
                                    Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder