6 Şubat 2013 Çarşamba

Düşünce tarzımı değiştirdim, hayatım değişti

Düşünce tarzımı değiştirdim, hayatım değişti -  Eda Cömert  
Hayatta nerede olursanız olun neyin yaratılmasına katkıda bulunursanız bulunun, neler olduğuna bağlı olmaksızın sahip olduğunuz anlayış, bilgi ve farkındalıkla daima elinizden gelenin en iyisini yaparsınız.
Farkında olarak ya da olmadan yaptığımız bu davranış şekilleri, Günümüzde'' Yaşam Koçluğu'' denilen rehberlik sürecinin adımlarıdır.
Düşünce tarzımı değiştirmeye istekli olduğum taktirde, hayatımı da değiştirebileceğimi ilk kez duyduğumda önce inanılmaz, sonrasında merak uyandırıcı ve çekici gelmişti.
Bu konuyla ilgili farklı alanlar, farklı kitaplar okuyup deneyimledikçe, gördüm ki hayatta birşeyler değişiyor! Evet değişime gerçekten inanıyor ve istiyorsanız hayatınız değişiyor!
İnsanların kendi yaşamlarının kontrolünü ellerine almalarını, kendi güçlerini, içsel bilgilerini ve güçlü yönlerini keşvetmelerini, yaşam yolunda önümüze çıkan engelleri aşıp, şartlar ne olursa olsun kendilerini sevmenin önemini bilmek, bunu yaparken şimdiyi düşünüp, geleceği planlamak, kontrolü elimizde olan şeylere sahip çıkıp, olamadıklarımız için geçmişe teşekkür edip yola devam etmek...
Koçluk sürecinin bana kazandırdığı en önemli duygulardı.Hayatımı kendi istediğim renklere boyama fırsatını verdi, ''Anı, Şimdiyi'' daha keyifli yaşamamı sağladı.
Duygularınızı sahiplenerek, değişimi kendi renklerinizde boyuyarak, yaşam denen vadeli zamanı daha anlamlı kılmanızı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder