18 Eylül 2012 Salı

Yaşam Koçluğu Sertifika Programı

Yaşam Koçluğu Sertifika Programı

Etkin İnsan Gelişim Enstitüsü 12 yıldır bireysel ve kurumsal gelişim alanında çalışan bir kurum olup, 7 yıldır Koçluk alanında eğitimler vermektedir.

Ege Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ile işbirliği içinde geliştirmiş olduğumuz Yaşam Koçluğu Sertifika Programı, Koçluk alanında profesyonel bir kariyer hedefi olanların,  "yetkin"liklerini başarı ile oluşturabildikleri ve sürdürebildikleri bir eğitimdir. 

Kurum olarak Koçlarımızla sadece eğitim boyunca değil, eğitim sonrasında süpervizyon desteğimizle yol arkadaşı olduğumuzu özellikle hatırlatmak isteriz.


Öğrenme ortamlarını çoğaltmak ve paylaşmak dileğiyle
Sevgi ve saygılarımızla...
 Eğitim tarihleri:
1. Modül: 18-19-20-21 Ekim
3. Modül: 17-18-24-25 Kasım
4. Modül:  15-16-22-23 Aralık 2012 

Erken Kayıt İndiriminden Yararlanmak İçin Son Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2012

Detaylı bilgi ve kayıt için: 0232 465 35 23 info@etkininsan.com



Eğitim hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder